Alla inlägg den 12 januari 2012

Av malin - 12 januari 2012 21:55

Idag efter skolan gick jag på Intervallflex som är ett tufft kombipass för kondition, styrka och rörlighet.  Säger bara att tufft är Intervalls förnamn. Men sjukt kul.  kan redan känna träningsvärken komma till mina lår och rumpa, och det är två timmar sen jag träna. Hur blir det då imorgon?


Nästa pass blir på lördag, lika då ett kombipass fast då ett allträningspass som innehåller spinning, jympa och gym. Aldrig testat det så är lite peppad inför det. Berättar mer om det då. :)


Annars idag har det blivit promenad och massa plugg. Kommer knappt ha någon fritid några veckor nu, men det är som det är. i oktober är skolan över, om jag inte nu bestämmer mig för att vidareutbilda mig som mina planer är.


Trevlig torsdagskväll på er. och imorgon är det fredag. Hur har ni erat fredagsmys?

Ovido - Quiz & Flashcards