Alla inlägg under april 2011

Av malin - 24 april 2011 16:48

Ja verkligen. Kräkslut efter uppvärmning och va tydligen nära att jag skulle svimma. Då gör man väl rätt för sig?   


Ut med lite sopor och fixa, sen blir det soffhäng resten av dagen. Tror jag inte kommer äta nått mer ön typ yoghurt och müsli ikväll. För det orkar jag inte. Blir bra ändå. :D


   forsatt trevlig solig kväll till er alla!

Av malin - 24 april 2011 10:22

Lyckades övertala modern att följa med på friskis HIT-pass, men det krävdes inte speciellt mycket övertalning. Ingenting faktiskt, men de hör inte hit... ;P

Berättar mer om detta senare då jag vet hur jag mår efteråt. :P


Ikväll blir det bingo, så håll tummarna att en miljon går till mig iaf. :) skulle vara mycket passade. :P eller gärna en bil, som jag sen kan sälja och betala av mitt CSN-lån för. :)


Ha en bra söndag tills dess.


Av malin - 23 april 2011 12:16

Ja då va det påsk igen, för 4 månader sen var det jul, och om 2 månader är det midsommar. Helt sjukt!


Sitter med mitt påskägg i mitt knä och njuter. Senare ikväll blir det lite mat med mor, far och mormor. Blir mysigt! iorgon blir det lite bingospel med middag, som också blir mysigt :)


Åh medicinsk grundkurs går skitbra!! berättar mer sen när betyget är satt, men det ser väldigt bra ut kan jag säga!!   


Om vi inte hörs mer under denna helg, så ha en underbar påsk alla!!

  

Av malin - 20 april 2011 14:48

Du heter: Malin Kristina
Smeknamn: Tjohalia
Låt som när du är ledsen sörjer till: Finns många, men sörjer inte så ofta :P
Beroende av:
Choklad och vänner
Vad tror folk om dig?
Att jag är trevlig och oftast glad. folk säger att jag är smart, och va de har fått de ifrån vette tusan...

Stämmer det?
Vet inte, lär känna mig så får du se?
Vad får du oftast komplimanger för?
mina ögon, mitt hår, och mitt leende
Hur imponerar man på dig?
oj.. du det vet jag inte.

Brukar du skratta för dig själv?
Hahahah ja, självklart, helst åt mig själv också
Var bor du?
Borlänge
Trivs du där?
Ibland
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:

Ja hallå, om det är från jobbet: Hej det är Malin
Vem ringde du senast?:
Micke
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Fått mail av min lärare som skrev att jag ligger på MVG på denna kurs jag läser nu, och att jag ska fortsätta som jag gör. för att jag gör det bra
Antal timmar sömn inatt:
Typ 7-8.
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
det är någonting jag är NOGA med
Hur känner du dig nu:
seg efter 6 timmar plugg
Vanligaste färg på dina kläder:
svart.
Vad tycker du om fötter:

Nödvändigt ont.
Vad saknar du:
Att känna mig behövd
Hade du en bra kväll igår:
Yes
Favorit dryck på morgonen:
Juice elelr te
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22-23
Är du blyg?:
nej verkligen inte

Sysslar du med någon idrott:
Jympa på friskis

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej, för att jag inte har upplevt det

Har du spytt offentligt:
Räknas skoltoan, med stängd dörr?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Pissa in mitt namn i snön, och förmodligen ragga upp nån tjej.
Är du nöjd med ditt liv:
nästan :) men det går åt rätt håll iaf
Är du bortskämd:

nej, hatar att be om pengar av mina föräldrar, och vill helst inte bli bjuden. vill helst betala själv och stå på egna ben.
Vad gör du i morgon:
Förmodligen pluggar.
Vad är det värsta du vet?:
Spindlar.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Som jag känner så. <3
Vad är det finaste du fått?:

oj de vet jag inte, fått mycket fint. men lär nog säga mina vänner!
En speciell dag du minns:
27 mars 2010, du jag och Fia "gifte" oss på ikea parkeringen i Valbo
Du samlar på:
Inget speciellt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Syster eller mamma
När grät du senast:
förra veckan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala av mitt CSN lån.
Vill du gifta dig:
Ja nån gång.
Vill du ha barn:
Ja, 2-3 st kan jag tänka mig
Är du musikalisk?:
I dushen kanske
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
flera gånger.
Biter du på naglarna:
Ja tyvärr...

Av malin - 8 april 2011 08:16

Jag har haft fullt upp med skola den sista veckan, men hoppas att snart hinna blogga lite mer. :)

Denna helg ska jag på VIP-dagar i sthlm för Friskis&Svettis. Jag kommer vara smått död på söndag kväll, av sju pass som är, har jag 5 träningspass och två föreläsningar. Gah! men de som inte dödar det härdar, eller va säger man? Det kommer iaf bli sjukt kul och jag är verkligen peppad!

Mer om detta på söndags kväll, om jag orkar vill säga! ;) Hoppas att allt är bra med er!

Ha en riktigt bra fredag med mycket fredagsmys!!

Av malin - 3 april 2011 16:16

Ja nu var det några dagar sen jag blogga. Det är för att jag har jobbat och inte haft tid att blogga. Men min helg har vart jättebra, på lördagen efter jobbet cykla jag hem till Sandra som har fyllt 24, hon hade en liten fest spm var mycket trevlig! idag har jag jobbat på friskis, snart blir det pizza och film med Micke. Eventuellt Big Brother, om jag får bestämma lite.


Och imorgon blir det att hälsa på mormor antar jag, inte vart där på ett tag, känner att jag vill krama om henne, hon har haft det lite tufft den senaste tiden, dels att en nära vän gick bort och det var hon som hittade han. Riktigt jobbigt, kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det är.  aja nog med tråkigheter!


Hoppas att alla har haft en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards