Alla inlägg under november 2011

Av malin - 30 november 2011 12:57

att skriva en att göra lista, var nog en av mina smartaste idéer på länge.   för det är jätteskönt att stryka en punkt när man gjort det. Dagen känns lättare och man blir stolt över det man gjort och hunnit med. Planering är ju kul när man väl gör den. 



Snart blir det att ta sig till mor och far, ska ut och övningsköra lite. Så håll er inne mellan typ 17-19 ungefär. Bara förvarnar, utifall att. ;-) 


Hoppas ni har en bra onsdag alla! Snart helg och andra advent. Sjukt vad tiden går fort.  :0 

Av malin - 26 november 2011 11:24

Idag blir det att julpynta efter ett jobbpass på friskis. Därefter blir det att laga mat åt föräldrarna :) 

Ikväll blir det tidigt säng, jobb 7-13 sen friskisjobb... så en lång dag imorgon, but I like it.  I veckan blir det plugg och sånt. Fast till helgen blir det dop. Det ska bli en skön avvikelse från plugget. 


Snart är det 1.a advent och det är 5 plusgrader ute... känns inte så kul. Jag vill ju ha en vit jul! Just nu verkar det bara bli en dröm...

Av malin - 22 november 2011 09:07

Eftersom frågelådan blev totalt misslyckad, får jag göra ett nytt försök längre fram i tiden. 

Idag blir det städa, fika med Fredrik, handla mat, plugga körkort + vårdpedagogik. Fulltecknad dag med andra ord. 


Skriver kanske ikväll igen :)


Ha en toppen tisdag alla!

Av malin - 20 november 2011 21:32

 detta är jag då, om ni inte visste hur jag såg ut innan.  Vill också påminna om frågelådan! passa på och ställ många frågor, så jag har mycket att svara på   

 
Av malin - 20 november 2011 12:10

Tänkte ha en liten frågestund här på bloggen :)


Fråga vad ni känner för, så ska jag svara så gott jag kan, frågestunden stänger på imorgon kl 21 ca.. så passa på att fråga!   

Av malin - 19 november 2011 18:27

Ikväll blir det jannsons frestelse, sill och räkor    mumsigt värre! längtar som bara den efter julbordet, småstartar ikväll med detta.

Övningskörde med pappa på eftermiddagen, gick jättebra :) känns tokkul att det går bra nu :)


Tänkte ha en frågelåda snart... vad tycker ni om det?

Av malin - 18 november 2011 10:01

Ja så var det fredag igen.. snart advent och jul. Underbart mysigt. Älskar julen   Idag blir det att skriva klart sista inlämningsuppgiften på denna kurs, sen blir det även ett em-pass på jobbet. Känns bra nu. vad som händer mer i helgen vet jag inte. Ska iallafall försöka få in en fika med frugan. Sen ut och övningsköra med pappa borde vara bra också. Men det ska vi nog få till.





                                                                                                                                                                                Fick även lite träningsvärk från träningen igår. Skön värk är det  









Ha en toppen bra helg alla!


Puss och kram                                                                                                                                                                           

Av malin - 17 november 2011 11:09

Snart tentadags. Känner mig rätt säker, vilket känns kanon. efter tentan blir det att träna   

Imorgon blir det att fixa lite i hemmet, sen jobba ett em-pass :) ska bli kul att jobba, då det inte har gått att få in när jag har haft praktik. Kul att komma igång igen :) samt skönt för plånboken    

På lördag ska jag eventuellt fika och skvallra med frugan, som också är välbehövligt just nu. Skönt att vänner finns när man mest behöver dem. Älskar er alla!!   


På måndag börjar ny kurs, vårdpedagogik, som låter intressant, samt väldigt bra att ha med sig i sitt bagage.

hmmm.. ja nu vet ni lite som händer i mitt liv.


Ha en bra helg alla! 

Ovido - Quiz & Flashcards