Alla inlägg den 7 januari 2012

Av malin - 7 januari 2012 23:46

Vill du ha bra lästips, kan du besöka mina vänner :

Emma och Johanna. Dessa brudar är riktigt coola och snygga! Titta gärna in på  Mari blogg. Hoch är också grym! Hon har coola bilder som hon själv tar. Duttig flicka det!

Av malin - 7 januari 2012 22:31

Då ska jag uppdatera er om vad som hänt under veckan. Jobbat rätt mycket, vilket känns bra    men inte hunnit med den träning jag velat, men har hunnit med en promenad med P iaf. Plus att jag vart sjuk, vill inte träna så hårt då. Men imorgon ska jag försöka med på ett gymbesök, eller om jag ska ta ett jympapass. Inte bestämt mig ännu.


Fick en kusindotter imorse också. Välkommen till världen lilla Moa.   Kul när det blir tillökning i släkten. 


Hoppas ni har en trevlig kväll  


// M


Ovido - Quiz & Flashcards