Alla inlägg under mars 2012

Av malin - 30 mars 2012 20:46

Jag orkar inte längre ha ett leende på läpparna när jag egentligen mår dåligt. Jag är värd att må bra!

Jag vill se den tjej som mina vänner ser när de är med mig. Jag vill förstå att jag är en bra människa. Men efter allt negativt jag vart med i mitt liv är det så himla svårt.  


Ni läsare får ta detta som ni vill, att jag klagar eller gnäller, det är fine by me om ni tycker så. Jag vill bara må bra för en gång skull...

Av malin - 23 mars 2012 13:01

Idag boröjar min jobbhelg, och de blir mycket jobb, dubbla skift både lördag och söndag... Men kul är det :) så mig gör det inte så mycket :)


Hoppas ni har en bra helg alla!

Av malin - 22 mars 2012 21:22

Jag kan jag inte lova dig 
att jag aldrig kommer förändras 
Jag kan inte lova dig 
att jag inte kommer ha olika humör 
Jag kan inte lova dig 
att jag aldrig kommer att såra dig 
Jag kan inte lova dig 
att jag inte kommer vara nyckfull 
Jag kan inte lova dig 
att jag alltid kommer vara stark 
Jag kan inte lova dig 
att min brister inte kommer märkas 

men... 

jag lovar dig 
att jag alltid kommer stötta dig 
jag lovar dig 
att jag ska dela min tankar och känslor med dig 
jag lovar dig 
att ge dig frihet att vara dig själv 
jag lovar dig 
att försöka förstå allt du gör 
jag lovar dig 
att alltid vara helt och fullt ärlig mot dig 
jag lovar dig 
att skratta och gråta med dig 
jag lovar dig 
att hjälpa dig nå dina mål 

men mest av allt.. 

jag lovar att alltid älska dig.                                                                   









Av malin - 17 mars 2012 11:39

Ikväll blir det party. Maskerad med tema film. :) kul tema va? väldigt brett och man kan vara inprincip vad som helst. :D får se vilka kändisar som man får träffa ikväll då ;)


ha en bra lördag!


 

Av malin - 16 mars 2012 13:52

Fick igår reda på mitt betyg i Social Omsorgskursen. JAG FICK MVG!!!  Har knappt fattat att det är sant, men tydligen är det så... läst säkert mailet med betyget 70i11 gånger.... Hoppa runt som jag vet inte vad igår. Nästan så lycklig att jag grät... Denna kurs har varit intensiv, men mycket att göra och lösa. Men på nått vis har det gått kanon. Men ingen ro och ingen vila. Nu kör vi igång med sjukvårdskursen fram till sommaren. 


Men måste påpeka som alla andra gör nu, det är lite skönt att våren är på väg och det blir ljusare igen. 


Hoppas ni har en bra fredag med massa mys!


 

Av malin - 14 mars 2012 10:20

Nu är det dags att städa igen. Nu blir det inför helgens bravader då jag ska firas att jag fyllt år. Kommer bli riktigt kul att träffa massa folk och ha kul. Känns som jag behöver det.  

Det som måste göras i hemmet är:

Diska

Tvätta

Dammtorka

Dammsuga

Torka golven

Ut med sopor

Städa inne i badrummet


Så det är en del....


Ska även försöka hinna med att övningsköra idag. Dags att börja nu istället för att sitta här? Ja jag tror det.

Ha en bra dag alla!

Av malin - 10 mars 2012 10:27

Blond eller Brunett
Vanilj eller Choklad
Hund eller Katt
Christina Aguilera eller Britney Spears
Lipstick eller Lipgloss
Rosa eller Lila
Blåa ögon eller Bruna ögon
Tv eller Dator
CD eller Radio
Hockey eller Fotboll
Äpple eller Apelsin
Morgon eller Kväll
Guld eller Silver
Vinter eller Sommar
Stan eller Landet
Stjärnor eller Månen
Sko eller Sandal
Bad eller Dusch
Svart eller Vit
Långt hår eller kort hår
Klänning eller kjol
Lägenhet eller hus
Ring eller halsband
Jordgubbe eller hallon
Sverige eller Norge
Jeans eller leggings
Bil eller buss
Nagellack eller läppstift
Nyår eller Midsommar
Puss eller kram

Av malin - 9 mars 2012 09:43

Idag är det fredag :) 

Ska passa på att träna idag, så kan jag njuta resten av helgen. Idag blir det ett medelpass på FS. Syster och mor följer med också. Det ska bli kul att få svettas lite. :) Va några dagar sen nu. 

Senare ikväll blir det lite middag med familjen igen, plus att mormor kommer förbi och äter med oss, vilket ska bli mysigt. 


Nu är Social omsorgs kursen avslutas, och på måndag börjar sjukvårdskursen. Sjukvårdskursen ska bli riktig intressant att få läsa. 

Efter den kursen är det sommarlov, och till hösten är det en kurs till sen är jag klar - vilket känns helt sjukt! Känns ju som jag nyss börja... och nu är jag nästan i mål. Underbart :D


Imorgon är det melodifestivalen också, vilket jag inte alls har följt, vet inte vilka som är med och tävlar förutom typ Danny och Loreen. Aja, får väl antagligen reda på vem som vinner förr eller senare ändå. Media är ju rätt bra på att berätta om det i veckor efteråt. 


Hoppas ni har en bra dag och en superbra helg!

kram!

Ovido - Quiz & Flashcards