Alla inlägg under februari 2012

Av malin - 29 februari 2012 10:42

Ska snart förbereda mig inför makeover hos frisören. Kommer bli så skönt och så himla bra! 

Hon kommer få inprincip göra vad hon vill. :) 

Bild kommer eventuellt ikväll :)

Av malin - 28 februari 2012 11:05

Idag blir det att plugga stort sett hela dagen. Måste göra massa idag på examinationen på denna kurs. Hoppas att det mesta är klart tills handledningen som är nästa vecka. Så jag har nått visa och inte behöver komplettera så himla mycket. 

Snart fyller man 24 också. Vilket känns helt okej faktiskt. Vill dock inte bli så uppmärksammad. Vill inte stå i centrum. 


Hoppas ni har en bra dag! 

Av malin - 26 februari 2012 14:35

    

Av malin - 25 februari 2012 19:00


Underbara!   

Av malin - 25 februari 2012 15:30

What doesn't kill you,


Make you stronger


Av malin - 25 februari 2012 14:17

Jag har:
(X) snott den här listan från nån
(X ) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(X) varit full
( ) varit hög
(X) varit kär
(X) blivit dumpad
(X) dumpat någon
(X) varit ensam
(X) känt dig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(X) hatat ditt utseende
(X) rymt hemifrån
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(X) gått på en blinddejt
(X) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare (lääängesen)
( )skolkat
( ) sett någon dö
() varit kär i en av mina internetkompisar
(X) flygit
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(X) varit vilse
(X) varit på andra sidan landet
( ) spytt i en bar
(X) sett en del av mig själv brinna
(X) ätit sushi
( ) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(X) tagit smärtstillande
( ) älskar eller saknar någon just nu
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
(X) hoppat i en lövhög
(X) haft ett te-party
( ) lekt uppklädd
(X) fuskat när du spelat spel
(X) åkt släde
(X) varit med om en jordbävning
(X) blivit kittlad
(X) vunnit en tävling
( ) gått mot rött
(X) somnat i skolan/på jobbet
( ) blivit avstängd från skolan
( ) fått sparken
(X) haft kramp
( ) dansat i månljus
(X) dansat i regn
(X) varit vittne till ett brott
(X) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(X) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(X) simmat i havet
( ) känt som om jag håller på att dö
(X) gråtit mig själv till sömns
(X) sjungit karaoke
( ) varit i en bilolycka
(X) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X) skrivit ett brev till tomten
(X) blivit missförstådd
(X) gjort upp eld på en strand
(X) tittat på en solnedgång
(X) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(X) sovit under stjärnorna
(X) fått en önskan inslagen
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
( ) kysst en spegel
( ) sjungit i duschen
(X) burit en svart klänning
(X) drömt att jag gift mig med någon
( ) fastnat med tungan i metall
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(X) stannat uppe hela natten
(X) klättrat i träd
(X) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(X) tror på spöken
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(X) blivit tillsagd av en främling att du är vacker
( ) brutit ett ben
(X) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(X) sovit naken
(X) svimmat
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) använt ett falskt id
( ) hoppat fallskärm
( ) varit otrogen
(X) varit svartsjuk
( ) pussat en ponny på mulen?
( ) bjudit en råtta på öl?
( ) blivit biten av en fet kisse?
(X) rört en orm
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
(X) lekt polis och rånare
(X) betalat för mat med bara mynt
(X) blåst bubblor
( ) förstört en fest
(X) åkt rullskridskor
(X) fått en önskan inslagen
(X) burit pärlor
(X) limmat fast din hand i något
(/) kysst en fisk (om stjärntecken räknas)
( ) varit en cheerleader
(X) suttit på ett tak
( ) skrikit så att du inte fått luft
( ) byggt en kärra
( ) inte duschat på en vecka
(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
( ) haft en träkoja
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
(X) blivit tillsagd av en främling att du är het
(X) fångat en fisk och sen ätit den
(X) fångat en fjäril
(X) glömt någons namn
( ) gråtit på tunnelbanan
(X) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(/) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Av malin - 22 februari 2012 09:56


Visserligen är det inte fredag eller jul. Och jag tycker inte det är speciellt kul att städa, men det blir lite roligare med Pippi som peppar en! :)

Av malin - 17 februari 2012 12:41








I may not be perfect, but parts of me are pretty awesome. 

Ovido - Quiz & Flashcards