Alla inlägg den 10 januari 2012

Av malin - 10 januari 2012 10:20

Utmaning som jag fick av Johanna
 
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Var 14 år, gick i sjuan.. hmm var ofta utanför. Hade inte så många vänner.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Nybliven singel och nybliven undersköterskestuderande. Jag började
ordna upp mitt liv precis som jag ville ha det.

3) FEM SNACKS DU GILLAR!
1 . Chips
2. Lakrits
3. Cholkad
4. Nötter
5. Popcorn

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

1. Martin- Du är så wow wow... (pinsamt jag vet)
2. Hinder - Lips of an angel
3. Sara Löfgren- Starkare
4. Nordman- Ödet var min väg
5. Kiss- Forever

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

1. Betala av lån
2. Resa
3. Fortsätta jobba med det jag gör nu
4. Gå på fler musikaler, teatrar, koncerter
5. Ge min familj en del pengar

6) FEM DÅLIGA VANOR

1. Biter på naglarna
2. Kan bli lätt arg när saker inte fungerar som jag tycker.
3. Kan lätt tappa tålamodet med med saker som tar tid, om jag inte verkligen är intresserad av det
4. Äter sällan när jag är själv
5. Diskar mindre än jag borde, vilket resulterar i berg. Men blivit bättre att diska oftare. 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
1. Umgås med mina vänner 

2. Åka iväg på spontana roadtrippar
3. Resa
4. Fika
5. Lära mig nya saker

 
 
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
1. Onepiece
2. Minikjolar (går än på maskerad)(då menar jag MINI, då det är muskort.)
3. Kläder med äkta päls
4. Prinsessklänning då jag ser ut som en bakelse
5. Näsvärmare (google it) 
 
 
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
1. Mobilen
2. Datorn
3. Min spis
4. Mina träningsskor + kläder
5. Bankomaten

10) TIO  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Läser inte så många bloggar...


 
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards