Alla inlägg under december 2013

Av malin - 31 december 2013 10:54

Gott avslut på 2013 och gott nytt 2014! Några löften har jag inte men lite mål har jag. Mest inom kost och träning.


- Kunna jogga runt älven. (en vända som är ca 4,5 km) 

- Lära mig göra chins.

- Äta minst ett mål vegetariskt i veckan. (har ni recept på det, tipsa mig gärna!) 

- Bli mer aktiv på bloggen 


Tycker det är rimliga mål under 2014. 


Har ni några mål och löften?


Må så gott och var rädda om er!


 

Av malin - 15 december 2013 17:34

Idag har jag inte gjort så mycket, handlat lite julklappar och handlat ingredienser til en soppa jag ska göra ikväll, som jag inte lagat på länge! Receptet är från mormor, så jag kommer inte dela med mig av detta här. ;) Vill ni ha recept på en underbart god kräft&räksoppa så får ni be snällt :P


Är även uppe i en flytt. Jag och Richard ska äntligen bli sambos. Underbar känsla i hela kroppen.


Hoppas ni har en trevlig tredje advent.


Må så gott!




Ovido - Quiz & Flashcards