Alla inlägg under augusti 2013

Av malin - 26 augusti 2013 21:32

Fick för mig att testa IW (indoor walking) idag, sist jag testa blev jag typ magsjuk. Så hoppas på det bästa ikväll att magen ska hålla sig lugn, och än så lönge är den snäll mot mig. 


När jag kom hem efter träningen så hade Richard påbörjat matlagningen, som jag förberett. Det blev pannkakor med lönnsirap. Så himla gott efter träning!! 

Av malin - 26 augusti 2013 12:57

 

Väldigt sant!

Av malin - 25 augusti 2013 21:53

har inte skrivit på ett tag igen, men prioriterar andra saker än bloggen så ni får stå ut med det. Ibland kommer ett härligt inlägg precis som nu. Detta inlägg tillägnar jag alla som försöker gå ner i vikt och stirrar blint på vad vågen säger. 


 


Verkligen värt att lägga på minnet!   


Ovido - Quiz & Flashcards