Alla inlägg den 30 mars 2011

Av malin - 30 mars 2011 20:04

  Sådär, där har ni mitt hår :) är jättenöjd :) den röda färgen fick jag men syoss färg, för er som undrar. Vilket som är bra med den är att den inte innehåller ammoniak, och luktar rätt gott och inte för starkt! perfekt kombo :)

Av malin - 30 mars 2011 18:30

Hej alla!

Idag har jag skrivit lite på mitt arbete, det går framåt! ;) men vid 12-tiden gick jag över till min vän Emma och spela lite maxi-yatzy, jag kicka hennes ass! ;) men får ge henne en revanch nån gång! :) så måste jag berätta att hon färgade håret rosa idag! TOKSNYGGT!!! men de bästaste med dagen var att vi satt ute på hennes uteplats och njöt i solen! helt underbart att våren knackar på dörren snart!!

 

Nu ikväll får jag mat hos mamma och pappa, får spagetti och köttfärssås som är så himlans gött! Imorgon har jag planer på att åka lite lastbil med Micke, om han tillåter mig in i bilen. ;P

 

 

he det bra tills jag skriver igen!

 

 

Av malin - 30 mars 2011 10:13

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards