Alla inlägg den 28 mars 2011

Av malin - 28 mars 2011 19:11

Maten är igång, potatismos och fiskpinnar blir det idag. MUMMA!

Av malin - 28 mars 2011 13:08

Då har jag precis satt igång en tvätt. Nu blir det att äta och plugga, hoppas man blir klar med en av alla uppgifter iallafall.

Ikväll vette tusan vad som händer. Ska nog försöka komma isäng i tid, då jag börjar 8.30 Vill ju vara pigg så jag förstår allt läraren säger, då det säkerligen kommer vara en del grekiska och latin imorgon. 


Nej nu ska jag plugga lite. Skriver nog ett inlägg till ikväll, ni vill väl ha en bild på håret antar jag?

Av malin - 28 mars 2011 06:59

Ja när man inser att man inte har sovmorgon klockan 23 blir jag lite less på mig själv. Börjar 8.30 och inte 13.00, som jag trodde först. Men tur att jag kollade kalendern igår kväll ändå. :)

Men idag är det en kursstart, medicinsk grundkurs. Kommer bli bra. Längtat efter den kursen.

Nu äter jag frukost, fil med ekologisk müsli och proviva med mango smak. Helt okej start va?

Men idag är det en kort dag, slutar till 12, så då ska jag med och städa, tvätta och plugga lite.


Ha en bra måndag så hörs vi ikväll igen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards