Alla inlägg den 27 mars 2011

Av malin - 27 mars 2011 20:21

Som rubriken säger, svar på det: ja för att det är bra svårt att komma på en ibland bara.

Var nyss hem till min mor och far på lite fika och mat. De fick en mindre chock av håret (JA det kommer bild snart, eventuellt imorgon) pappa tyckte jag såg ut som ett troll och mamma tyckte jag såg ut som pelle plutt. vilket jag tycket är konstigt, eftersom pelle plutt har blått hår och jag rött. Och va jag vet, så är inte du färgblind mamma   

Nu sitter man med datorn i knät, godisskålen brevid och bara slökollar på tv. Blir att lägga sig rätt tidigt så man orkar med en kursstart imorgon. Nu börjar jag läsa medicinsk grundkurs, vilket kommer bli sjukt intressant! 


Innan jag lägger mig, ska jag se Big Brother. Undrar vem som lämnar huset idag. Roza eller Vanessa. Om jag ska gissa blir det nog Vanessa, varför vet jag inte, min magkänsla säger det bara.


Enjoy your evening!

Av malin - 27 mars 2011 13:28

Av malin - 27 mars 2011 13:19

Herregud, va ska man säga. bytt hårfärg typ 3 gånger denna vecka. Nu är jag nöjd. Eldigt rött blev det. Ganska populär färg i dagens samhälle, but hey, its me! så jag bryr mig inte så mycket.


Igår var jag på Spin of Hope. Ett spnningpass som kostnaden gick oavkortat till barncancer fonden. Så igår rädda jag ett liv, idag är min rumpa ond mot mig! ;) men va gör man inte mot de små liven?


Hoppas ni har en trevlig söndag alla!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards