Alla inlägg den 15 november 2013

Av malin - 15 november 2013 20:42

Idag har det varit en lugn dag på jobbet, vilket är skönt när allt flyter på utan stress. Efter jobbet  tog jag bussen hem till byn där jag är uppvuxen. Blev uppmött av min systerson och hans föräldrar. :) vi tog oss en promenad hem, tog en liten omväg hem, men tyvärr började det och regna så vidare värst lång blev den inte. Men allt  är bättre än inget. 


Nu nu på kvällen har det blivit tacosmys och härligheter. Nu sitter jag och jäser och kollar på fotbollen. Heja Sverige!!  Hoppas på att hinna med några promenader i helgen, då övrig träning kan bli svår att hinna med då det är släktträff och dylikt. Alla vill träffa Johan, min underbara systerson. Det är nog mosters stora kärlek. Min guldklimp!  


Hoppas  ni har en trevlig fredag och resten av helgen blir precis som ni vill ha den. 


Må så gott!! 

Ovido - Quiz & Flashcards