Alla inlägg den 10 november 2013

Av malin - 10 november 2013 10:04

Igår var jag på ett danspass, Dans Fuego. Jag åkte dit på en gång efter jobbet. Behändigt att ha träningskläderna med sig på jobbet, blir lättare att komma iväg då. ( Iallafall för mig, annars är soffan vääldigt lockande. ;) ) Dans Fuego är ett danspass med latinamerikanskt inspirerad dans, såsom salsa, chacha, cumbia, reaggeton mfl. Inga konstiga koreografier som är svåra att hänga med på, så alla kan vara med. :) Fuego står för det heta. ;)


Idag får kroppen vila från träning. Imorgon vet jag inte vad jag ska satsa på att köra, Richard ska förmodligen vara med då så han får bestämma. :)


Veckans övriga träning vet jag inte riktigt vad det blir, förutom att  på tisdag blir det BodyVive som min duktiga mor leder.


Hoppas ni har haft och har en skön helg!

Ovido - Quiz & Flashcards