Alla inlägg den 26 januari 2013

Av malin - 26 januari 2013 22:19

Nu börjar jag känna av i mina muskler att dem fått jobba en del idag. Har hunnit med: 5 km på cykel, lite biceps och triceps plus att jag gjorde ett 45 minuters boxpass efter det... Det var meningen att jag skulle hinna med lite dans på det också, men jag hade inte ätit tillräckligt bra för att orka med det, då jag nästan svimmade på boxpasset. Då beslöt jag mig att gå hem istället. Nu sitter jag här mätt och belåten, nyduschad och fräch med den underbara krypande känslan i musklerna. Man kan nästan ta på träningsvärken som kommer vara vid min sida imorgon. 

Av malin - 26 januari 2013 09:33

Idag är det invigning på Friskis&Svettis :) Ska bli riktigt kul att gå dit för att träna och sedan mingla och prata med alla motionärer som kommer dit :) De har öppet hela dagen (9-21) Så än har ni tid att gå dit att träna och mingla eller komma in och känna på den träningsglädje Friskis sprider!

 

Ovido - Quiz & Flashcards