Alla inlägg den 7 september 2012

Av malin - 7 september 2012 16:39

Vill jag bara poängtera att jag älskar mat, de är det bästa som finns. Allt handlar om att vara stark i sig själv och inte bli nedslagen av negativa kommentarer. Kommentaren igår hördes även idag, men vet ni? Jag struntar i den nu. För ikväll ska jag verkligen svulla! Min älskade mamma (GRATTIS IGEN) fyller år idag, då ikväll blir det både varmrätt och efterrätt :) Och jag kommer försöka njuta av varenda bit jag kan. Vilket inte kommer bli några problem.


Jag mår som bäst när jag äter regelbundet, för mig är det minst 5-6 mål om dagen. Är uppe i 4 mål nu :)


Vill avsluta detta inlägg med några tänkvärda ord, och samtidigt önska er en trevlig fredagskväll och underbar helg med mycket skratt!




 

/Malin


Ovido - Quiz & Flashcards