Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av malin - 19 augusti 2012 21:26

Då har jag tränat, duschat och ätit. Vilket roligt pass. :) det kryper i mina muskler nu och redan nu känner jag av att jag kommer ha lite träningsvärk imorgon. Härligt! :)


Ha en bra söndagskväll! 

Av malin - 19 augusti 2012 09:06

Söndag och lite ledig, härligt :) Ska jobba i receptionen på gymmet idag, och efter det blir det ett träningspass. Medeljympa :) Det är ett roligt pass, det är en bra ledare och hon har valt bra musik till sin koregrafi.


Medeljympa innebär att det är lite mer kondition och steg kombinerat med hopp. Men alla tränar ju efter sin förmåga och man gör det så tufft man själv vill. Jag brukar iaf komma ut från passet svettig och med ett leende på läpparna. 


Annars blir det nog en ganska lugn söndag med lite lugn och ro kombinerat med nödvändig träning :) Skönt avslut på en härlig vecka. :) 


Ha en bra söndag och avsluta veckan precis som du själv tycker är nödvändigt! :D


Ovido - Quiz & Flashcards