Alla inlägg den 12 september 2013

Av malin - 12 september 2013 20:44

Efter jobbet idag tog jag cykeln till en jobbkamrat för en promenad. Promenaden slutade på ca 4,3 km. Mycket skönt att ha någon att gå med. Hoppas vi får till en promenad nästa vecka också. :) Innan jag åkte hem fick jag plocka med mig hem från hennes grönsaksland. Fick med mig massa tomater och en stor bukett persilja, mycket mumsigt.


Sen cyklade jag för bi mor och far en snabbis som bor i samma område. :) efter det så cyklade jag hem och lagade lite mat. Ikväll blev det ugnstekt lax, potatis, spenatstuvning och en sallad på tomat och persilja. Mycket gott med mat när man rört på sig lite grann. 


Imorgon blir det jympa med Richard igen. Ska bli kul att röra på sig med han igen. Kul att man har hittat ett intresse ihop. Efter det får vi se vad jag kokar ihop. Men lutar åt en köttbit. :) Sen på lördag är det ett välgörenhetslopp som vi ska delta i. Det är för Barncancerfonden så det är kanon! 


Hoppas ni har en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards