Alla inlägg under mars 2012

Av malin - 7 mars 2012 07:37

Idag blir jag 24 år! Grattis till mig själv. ;)


Dagen kommer betså av mestadels plugg, men i em och kväll blir det lite firande av mig. Tacos står på menyn, inte helt fel på en onsdag så där... Fint väder verkar jag också få, underbart! Tack för det :)


Hoppas ni har en bra dag!

Av malin - 6 mars 2012 07:58

Denna vecka kommer min syster, hennes sambo med katt och till älskade Dalarna och hälsar på. De ska ha lite lov från sina jobb och så. Och sen ska vi även fira mig eftersom jag fyller år imorgon, jag blir hela 24 år gammal. Eller ung kanske jag ska säga. ;) 

Ska iallafall bli jättemysigt att få umgås med hela familjen, eftersom det inte blir så jätteofta. Inte så ofta som man önskar kanske. Men nu blir det nästan hel vecka!  


Idag blir det plugg, ska komplettera och ändra lite i min examination innan allt ska vara inlämnat. Lärainnan sa att jag ligger bra till med betyget, vilket känns otroligt bra.


Hoppas ni har en bra dag!  

Ovido - Quiz & Flashcards