Direktlänk till inlägg 20 april 2011

lite om mig

Av malin - 20 april 2011 14:48

Du heter: Malin Kristina
Smeknamn: Tjohalia
Låt som när du är ledsen sörjer till: Finns många, men sörjer inte så ofta :P
Beroende av:
Choklad och vänner
Vad tror folk om dig?
Att jag är trevlig och oftast glad. folk säger att jag är smart, och va de har fått de ifrån vette tusan...

Stämmer det?
Vet inte, lär känna mig så får du se?
Vad får du oftast komplimanger för?
mina ögon, mitt hår, och mitt leende
Hur imponerar man på dig?
oj.. du det vet jag inte.

Brukar du skratta för dig själv?
Hahahah ja, självklart, helst åt mig själv också
Var bor du?
Borlänge
Trivs du där?
Ibland
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:

Ja hallå, om det är från jobbet: Hej det är Malin
Vem ringde du senast?:
Micke
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Fått mail av min lärare som skrev att jag ligger på MVG på denna kurs jag läser nu, och att jag ska fortsätta som jag gör. för att jag gör det bra
Antal timmar sömn inatt:
Typ 7-8.
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
det är någonting jag är NOGA med
Hur känner du dig nu:
seg efter 6 timmar plugg
Vanligaste färg på dina kläder:
svart.
Vad tycker du om fötter:

Nödvändigt ont.
Vad saknar du:
Att känna mig behövd
Hade du en bra kväll igår:
Yes
Favorit dryck på morgonen:
Juice elelr te
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22-23
Är du blyg?:
nej verkligen inte

Sysslar du med någon idrott:
Jympa på friskis

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej, för att jag inte har upplevt det

Har du spytt offentligt:
Räknas skoltoan, med stängd dörr?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Pissa in mitt namn i snön, och förmodligen ragga upp nån tjej.
Är du nöjd med ditt liv:
nästan :) men det går åt rätt håll iaf
Är du bortskämd:

nej, hatar att be om pengar av mina föräldrar, och vill helst inte bli bjuden. vill helst betala själv och stå på egna ben.
Vad gör du i morgon:
Förmodligen pluggar.
Vad är det värsta du vet?:
Spindlar.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Som jag känner så. <3
Vad är det finaste du fått?:

oj de vet jag inte, fått mycket fint. men lär nog säga mina vänner!
En speciell dag du minns:
27 mars 2010, du jag och Fia "gifte" oss på ikea parkeringen i Valbo
Du samlar på:
Inget speciellt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Syster eller mamma
När grät du senast:
förra veckan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala av mitt CSN lån.
Vill du gifta dig:
Ja nån gång.
Vill du ha barn:
Ja, 2-3 st kan jag tänka mig
Är du musikalisk?:
I dushen kanske
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
flera gånger.
Biter du på naglarna:
Ja tyvärr...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 10 februari 2014 12:51

Idag är det hushållssysslor som gäller. Städa, diska och annat pyssel står på schemat. Helst vill jag ha det mesta klart innan Richard kommer hem efter jobbbet, så han slipper börja städa hemma direkt.   Ikväll kommer även min mor och far till os...

Av malin - 21 januari 2014 08:41

Hej på er!   Richard och jag har nyss flyttat in i en trea, som vi får renorverat av hyresbolaget. Vi har fått välja på deras utbud på vad vi ville ha, de fixar. Härligt!    Badrummet blev färdigt igår, kök och hall blir nog glart idag trodde...

Av malin - 14 januari 2014 22:31

Kännt länge att jag ville ha lite ny inspiration till träningen, så "lurade" med mig Richard  på ett 55 minuters spinningpass. :) riktigt skönt pass. lär göras igen så man lär sig hur cykeln fungerar och så, för då kan man ta ut sig mer.    Efter...

Av malin - 13 januari 2014 09:01

igår var jag och Richard på ett 40 minuters konditionspass vid namn Indoor Walking, efter det körde vi lite i gymmet. Där körde jag axlar och rygg. Mycket härligt. Känns av lite idag.    Nu är det frukost; yoghurt, 2 knäckebröd och ett glas juice...

Av malin - 31 december 2013 10:54

Gott avslut på 2013 och gott nytt 2014! Några löften har jag inte men lite mål har jag. Mest inom kost och träning.   - Kunna jogga runt älven. (en vända som är ca 4,5 km)  - Lära mig göra chins. - Äta minst ett mål vegetariskt i veckan. (har...

Ovido - Quiz & Flashcards